.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ديدار مشايي با خواننده لس‌آنجلسي
ديدار مشايي با خواننده لس‌آنجلسي

اسفنديار رحيم مشايي اخيراً با «حبيب» محبيان يکي از خوانندگان موسيقي که تا چند سال پيش در آن سوي مرزها به برگزاري کنسرت‌هاي آنچناني مشغول بود، ديدار کرده‌است.
به گزارش شمال نيوز به نقل از پارسا نيوز ، مشايي در ديدار خود با "حبيب محبيان" مطالبي را در خصوص مسايل هنري و فرهنگي مطرح کرده‌است.
يک منبع آگاه به پارسانيوز NewsParsa گفت: چند تن از فعالان عرصه موسيقي نيز در ديدار خصوصي "مشايي" و "حبيب" حضور داشته که هنوز خبري از جزييات، مسايل مطرح شده در اين ديدار منتشر نشده ‌است.
همچنين شنيده شده است مشايي قرار است به زودي با يکي ديگر از خواننده‌هاي لس‌آنجلسي ديداري خصوصي داشته باشد.
برپايه اين گزارش، سه شنبه هفته گذشته نيز اسفنديار رحيم مشايي از نمايشگاه عکس رضا کيانيان، ديگر بازيگر مشهور سينما نيز در نگارخانه "نوروز هنر" در خيابان گاندي تهران بازديد کرد.
همچنين بازديد غير منتظره مشايي از نمايشگاه عکس هديه تهراني در آذرماه گذشته و خريد يکي از تابلوهاي گرانقيمت اين هنرپيشه مشهور نيز براي مدتي توجه رسانه ها و محافل سياسي-مذهبي را به خود جلب کرد.
گفتني‌است، ديدارهاي خصوصي ستاره‌هاي سينما با رئيس دفتر و مشاور فرهنگي دکتر احمدي نژاد از پاييز گذشته و با حضور محمدرضا گلزار در نهاد رياست جمهوري به رسانه‌ها درز کرد. رسانه‌ها درباره آن ملاقات خبردادند گلزار در ديدار خود از رئيس دفتر رئيس جمهور مي خواهد براي حل مشکلاتش به وي کمک کند. در پايان اين ديدار، مشايي امکان ملاقات چند دقيقه‌اي گلزار با دکتر احمدي نژاد را نيز فراهم کرده بود. پس از آن ديدار، ممنوعيت تصوير اين ستاره سينما حذف شده است.
از جمله مشکلات گلزار، شکايت يک تهيه کننده سينما از وي بوده است. اين بازيگر عامه پسند سينما در شهريورماه گذشته و قبل از ديدار با رئيس جمهور، به دليل مشکلت اخلاقي مدتي را در بازداشت بوده که با وساطت برخي آزاد شده بود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

اکبر رشیدی 4 بهمن 1388
پشت رحیم مشایی آنقدر گرم است که حتی می تواند به لوس انجلس برود وبا همه صحبت کند .فقط آدم دلش می گیره که این کفن پوشان ذوب در انقلاب کجایند.چرا آقایان حوزه سکوت کرده اند ،تا جقدر می شود سکوت کرد آیا می دانید این سکوت شما چقدر برای اسلام ناب محمدی و نظام اسلامی هزینه دارد .

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.118 seconds.